Igår och idag

Igår blev det ingen ridning för det regnade :( Så mamma hämtade mig när hon jobbat klart, vi åkte in till entré för att leta prao och jag frågade på BK, Redfellas samt Mormors bageri. BK sa att jag skulle komma tillbaka imorgon(idag blir det då). På redfellas var man tvungen att vara 2 veckor.. På mormors bageri fick man ringa till ngt huvudkontor. Skolan var okej, vi skulle inviga ngn vattenmaskin sak, med bubbelvatten bla.

Idag blev det ingen ridning heller för det SPÖREGNA! :( Pappa hämtade mig efter skolan så åkte vi till entré igen och frågade på BK uppe på entré men de var sura och sa att de hade redan praoelever. Gick till BK på värnhem och där var de jättetrevliga så jag frågade där och de hade plats!! Så det blir där vecka 13. Har ööööverhärliga tider, 8.30 - 14.30. Nu sitter jag här och ska strax plugga so, vid åttatiden blir det gymmet :( Men ska spinna på söndag igen:D:D

Sen så vill jag även börja blogga som jag vill, det känns inte som det nu då det skänns s strukturerat med dagens ridpass osv.. Vill blogga som jag gjorde på min gamla blogg........

jaja jag vet inte :(((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?