Snart ut i regnet och rida

Hejsan
Tillbaka från trippen med mor. Vi inledde den med att lämna lindor hos Hilda + ta pengarna som fanns i kuveret, sen lämndade vi saker till mors kunder, sen åt vi på Max ( SVERIGEST GODASTE HAMBURGARE ) sen åkte vi till Hööks där köpte vi vitt schabrak och en padd till tömmkörnings gjorden och sist till Idas stall där jag fick skritta av Rigaletto ;) Ni får film på det lilla spektaklet ;) På väg hem åkte vi in på Ridsportsbutiken Paloma och köpte hönät :)

Nu ska jag ut och rida min fina ponny + kanske tömmköra Caramell.

Min lila, vita och gråa outfit invigs på måndag :D

Det är bestämt att jag ska ta bussen till Syds vid middag på lördag, så jag hinner rida min lilla ponny sen på söndag ska jag åka med på morgonen och åka hem på eftermiddagen ;) Så lite uppdatering lär ni få.

Ska rida nu, hörs i kväll :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?