Planer, långt inlägg + behöver er hjälp att välja!!!!!!!

Hejsan 
Var ju i Malmö idag sen red jag och nu landade jag vid datorn. Imorgon ska ju Uffe ha vilodag och Caramell ridas. Jag ska ägna dagen annars åt läxor. 
 
På lördag ska jag nog vara med hela dagen på Syd, första start kl 08.00 och sista ca16:37, då får hästarna vilodag. Sen på söndag ska jag nog vara med mellan 11.30 till ca 16.00
Så på söndag ska jag rida på förmiddagen, sen åka buss eller så kör far mig till Syd och sen hämtar någon väl mig där vid 16. När jag kommit hem ska jag plugga. Denna helg kommer inte bli uppdaterad alls av mig, en blogg fri helg. Ska inte ens göra några tidinställda ;) Hela uppdateringen får Hilda stå för.

Efter sommaren, när jag börjar 7an ska jag nog sluta blogga? Då vill jag sattsa allt på skola och hästar. Kanske jag fortsätter blogga här, men får se hur mitt schema kommer se ut för skolan, om jag slutar tidigt eller sent och hur mycket läxor jag har. Vill jätte gärna fortsätta blogga men jag kan inte sätta bloggen före, det kan jag bara inte.

Men jag ska nog ta en bloggpaus ganska snart, för att se om det kommer kittla i fingrarna eller inte? Sen blir det inte lättare att vilja fortsätta då Hilda bara klagar på att jag inte uppdaterar?! Detta är väldigt svårt, det känns som att jag sviker Hilda om jag inte fortätter och att jag sviker mig själv om jag fortsätter. Ända sedan jag hade egen blogg klagade Hilda på att jag inte uppdaterade och som jag skrev i ett annat inlägg så känns det som att jag bara bloggar för Hildas skull. Sen verkar det som att dom flesta som läser bloggen bara läser mina inlägg för att dom läser Hildas.

Snälla skriv en kommentar med A, B eller C.
A. Jag dina och Hildas, lika intressanta
B. Jag läser bara dina
C. Jag läser bara Hildas

// Mikaela

 

Kommentarer
Postat av: Maya - Ponnydressyryttare

Skulle säga att du är den som uppdaterar mest & med roligast inlägg. ;)

2011-03-09 / 22:11:28     URL: http://youngdressage.blogg.se/
Postat av: clara

läser bara hildas

2011-03-10 / 19:40:43
Postat av: jonna

Jag läser allas inlägg! :)

2011-03-10 / 21:27:00     URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?