Betyg!

Idag i skolan fick vi våra första betyg :D Jag är verkligen skitnöjd! Trodde faktiskt inte att jag skulle få mvg i matte men jag lyckades, haha ;) Har verkligen superlätt för matte och räknar riktigt fort sen är det jättekul också. Är skitbesviken på min bildlärare som gav mig G :( I hela jäkla sjuan har jag inte fått ett enda g. Utan hälften vg och mvg. Sen fick jag G+ på en enda bild denna terminen eftersom vi bara har gjort en bild. Ska prata med honom nästa år om det. Jag menar, en enda bild borde ju inte kunna avgöra ett helt Betyg ? :O Ett betyg som var  väldigt chockerande va syslöjden, där fick jag vg. Har haft jättesvårt för syslöjd men har jobbat på bra denna terminen tycker jag. Inte mer om det nu! :D

Idag tränar de andra i min grupp.. Blev ingen träning idag då tiden inte räckte till.. Kommer missa provet som jag antagligen kommer få ta igen ngn gång. ;) Jag red iaf Samanthan i snön och det var riktigt djupt. Förresten för er som inte visste har vi runt 20 MINUSGRADER! just nu.. HELT SJUUKT! Jag fryser ihjäl..

Detta blir nog all bloggning för idag, är fortfarande ganska opeppad till att blogga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?