Betygsnack.

Nu är jag hemma från skolan och hade tänkt skriva lite inlägg ikväll :D

Jag snackade med några lärare idag i skolan om betygen o så.
Snackade med min fransklärare och frågade om det var svårt att få ett mvg
så gav hon mig lite tips på hur jag skulle uppnå det. och jag förstod snabbt att detta kommer bli tufft!
Sen prata jag med min gympalärare och fick vg på provet :) trots det får jag bara g i betyg :(
men om jag är mer aktiv på lektionerna får jag vg nästa termin^^
sen prata jag med min svensklärare och jag får också bara g där men jag har inte skrivit vg på alla skrivuppgifter så det förstår jag men hon hade tänkt ge vg nästa termin istället om jag jobbar lite mer :D

nu ska jag till stallet sen ska jag plugga franska (repetera) och ännu mer franska hahah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?