Bloggar jag läser, läser och läser

Jag kan inte sätta mig vid datorn utan att titta på dessa bloggar

www.jessiejump.blogg.se
Jordens bästa blogg! Läser den ja alltid! :D Jessica skriver om typ alla grenar!

www.teamsl.blogg.se
Även om jag tycker dom är snobbiga.

www.youngdressage.blogg.se
Gilla bloggen, men det har varit dålig uppdtering på sistone

www.cajsamanda.blogg.se
En skit bra blogg, även om det är hoppning :)

www.dressyrmupparna.se
Bra blogg om bra saker, men dåligt uppdatering men om har ju skola och hästar.

1. Jessiejump
2. Dressyrmupparna
3. Cajsamanda
4. Youngdressage, lite fjortis varning
5. TeamSL, fjortis varning
Läser ni inte redan dessa bloggar, gör då det! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker ni har en bra blogg men.. Känner ni Sofia?



Nej jag tror inte det. Jag har träffat henne och hon är otroligt trevlig och inte det minsta snobbig, hon har extremt snygga saker men varför bryr ni er? Man får vad man betalar för helt enkelt.

2010-12-08 / 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?