Börjar blogga igen.. Sakta.

Japp, ni hörde rätt! Jag kommer att börja blogga igen. Dock inte så mkt i början jag vill ju inte tröttna. Känner att våra läsare stannar trots att vår/min uppdatering är usel.

Jag kommer börja blogga igen för bloggens skull, vill inte ge upp den så tidigt trots att Mikaela knappt bloggar längre..

Kommer bli liite inlägg i början , alltså inte varje dag kanske. Ska försöka göra några tidsinställda inlägg nu när jag åker bort och så kanske jag får reda på om jag är tillräckligt sugen på att blogga igen ;)
Ni får väl hålla tummarna.

Nu ska jag börja hålla på med inläggen till resan, är sugen! :D

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Här var det en hästblogg ser jag :P

2010-12-26 / 23:02:16     URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?