Bus i hagen.

Idag red jag inte, hade inte lust med snöstyltorna och allt. Sen hade jag tänkt prova med lite helosan under hovarna men det blev aldrig av istället så pysslade jag i stallet i en och en halvtimme ungefär och gjorde riktigt fint! :D Idag ska jag nog inte "bomba" med inlägg, har lite plugg o göra.

 Bla franskan som jag satsar allt i, så mvg vill jag ha. Så måste jobba med lite gammalt, alltså repetera grejer som jag har glömt samt jobba med texter osv. Jaja, det är bara kul :). Sen har vi idrottsprov imorgon + fransk prov på torsdag samt soprov på tisdag nästa vecka. mycket att plugga, men ni skulle sett de senaste veckorna nu -_-

Lekte lite med hästarna i hagen idag, kul kul. Fick igång Samantha lite också :D Kaaanske bjuder på en film om den hinner ladda klart!





Suuuuuuuuperkvalité, jaadå! ;)


Kommentarer
Postat av: Geronim

gulligt :D

2010-12-06 / 22:45:24     URL: http://geronim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?