Canon Eos 500D

Nu är jag hemma från MediaMarkt och MyOne. 7000kr fattigare haha.
Köpte en 500D och en kameraväska till det. Plus att Media Markt ÄGER
Vi fick en bok vid namn "bättre bilder"
Det blir min julklapp. På MyOne köpte vi helosan och reflexländtäcke som jag ska få i julklapp.

Kameran är verkligen bäst! Den har film och skitbra kvalité på bilderna. 15 megapixel tror jag?
Bilder kommer att komma ikväll, var med på en stoooor bildbomb ;)
Hade också tänkt filma hästarna i hagen lite sen ska jag försöka få någon att filma/fota när jag rider Sheraton o Samantha! (Y)


Bästa kameran jue! :D

Kommentarer
Postat av: Sky

Vill passa på att säga att det faktiskt aldrig är megapixlarna som gör kameran. Äger själv en Canon 5D, fullformat med andra ord. Kapaciteten sitter i kameran, och vad man gör med den. Att fota på auto är nästan bedrövligt... Lär dig kameran, det är mitt tips.

2010-12-18 / 17:32:07     URL: http://www.mylifeassky.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?