Caramell

Köpte henne augusti 2007, då var hon 20 år. Pigg för sin ålder men över fet! 
Jag köpte henne för att tävla hoppning med henne, vi fick aldrig startat en tävling, men tränade upp till 80 cm nivå.

Det blev inte som vi tänkt oss och jag red henne inte på 6 månader. Sen började jag igen. Efter ett halv år typ red jag inte på 4 månader. Sen började jag igen och har inte haft något sånt uppe håll sedan dess.
Nu är det ju mest Uffe jag rider, men ska få igång hennne igen och försöka tävla lite hoppning. Mer dressyr kommer det nog inte bli för hennes del.

Caramell är tävlad upp till MB i både hoppning och dressyr. Har startat fälttävlan några gånger.

Hon har 2 st avkommor, Cola och Confekt som är hel syskon.
Hennes mamma Alinda var elit premierad och hennes pappa Leds Boy är var också en fin avels hingst.
Caramell är isabell, men nu börjar hon bli en grå tant. När hon var ung såg hon ut som en palomino, men vit man och svans och guldfärgad päls.

 Caramell för en lång tid sen

Caramell nu! :D

Kommentarer
Postat av: jessica andersson

strax över 200 :)

2010-12-23 / 10:56:50     URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?