Dagen.

Tänkte skriva lite om vad jag har hittat på idag ;)

Började dagen med att gå upp halv åtta, åkte till ridhuset med Sheraton och tränade på julshowen :)
Den är imorgon förresten. Han var jättebra, fantastisk faktiskt. Han gav efter idag vilket var skönt.

Jag kom hem en runda, tog tåget till Landäng vid halv ett. Gick där lite och hittade bla en Kingsland-jacka + gummiband (kommer inlägg om det). Det var 25% på allt Kingsland vilket gillades :D

Jag kommer inte ha tid till att "bomba" ikväll då jag har so-prov på tisdag som jag vill ha vg på och jag har precis börjat läsa lite, men det är ganska lätt. Så hela kvällen kommer antagligen gå åt till det. Ska se på Sex and the city 21.30. En film som jag rekkomenderar starkt. Den går på TV4 ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?