Dagen.

Usch nu skriver jag ett äkta bevis på "idag har jag inlägg" icke braoo! Men orkar inte blogga spec. mkt idag :(

Idag fick jag vg på mitt franskprov, yää! Samt att min fransklärare pratade enskilt med alla (vi e bara 7st) och så berättade lite hur jag låg till i betyg så sa hon att hon skulle ge mig vg i betyg! Gilla :D Då kanske de inte är omöjligt med ett mvg i nian trots allt. Men fick bara G+ på bilden -_- och då kommer han säkert bara ge g som betyg morr! (har förresten inte fått ett enda G i bilden i 7an. ) 

Jaja, red Sheraton när jag kommit hem i ridhuset, jag och maja träna inför julshowen, blev ganska arg¨på honom idag för han gav inte efter den jäkeln, han bara drog tyglarna i händerna på mig hela tiden. och hade vääärldens energi, varje gång vi vände snett igenom i galopp bara han drog upp huvudet och stack. bushäst. Vi ska träna en sista gång på lördag innan lektionerna, fårse om vi kan ha canasta med men isf kanske vi tar manta + tonton.

GLÖM INTE TÄVLINGEN, 11-12 st som deltar just nu, och den kommer avslutas när det är minst 20!! ungefär vid julafton då.


Världens bästa ponny! :D

Här snackar vi kvalité på bilder ;)

Ser ni vilka muskler han har på denna bilden, och hans fina sommarfärg!
Dit ska vi igen, till våren, LA nästa eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?