Dagens ridpass.

Nu har jag precis ridit Samantha! Det var superkul.
Jag red ute på fältet i snön. Rejsgalopperade tre låånga sträckor sen skritta jag lika långt och det tyckte hon var joobbigt. Hon har ju tappat kondis nu när jag knappt rider henne längre. Fast hon ääälskade verkligen att galoppera fram i snön. HAHA och jag älskar det minst lika mkt som henne :D

Fick även mamma till att fota litegrann. Dock på auto :( De blev väl helt okej.
Blev inte alls många bilder men här kommer några.
Ska be pappa/mamma fota igen när jag rider Sheraton och kanske filma.
Hinner inte göra dagens outfit nu, kommer ikväll.



Haha Kila jagade Samantha en gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du så snygg sadel och schabrak men ett helt omodernt, skitgammalt urfult och gräsligt pannband? kom igen! sån ful smak kan väl ingen ha!

2010-12-20 / 17:53:24
Postat av: nanna

Älskar den stora bläsen! Åh vad mysigt det ser ut i snön:)

2010-12-21 / 15:33:09     URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?