Dagens ridpass.

Red bara Sheraton idag då jag orkade inte Rida Samantha också. Maja kommer nämnligen imorgon och då ska vi rida de lite mer :D Idag fick Sheraton gå lite dressyr. Travade fram och travade av han i form. Så att han inte bara får slippa jobbet hela tiden. Men i galoppen bara jag fokuserade framåt ;)

Själv tycker jag att jag har uppdaterat skitbra idag :) Trots det har jag bara suttit framför datan 1 timme. Bloggen är typ det enda jag håller på med och Facebook.

Fotade mycket idag, dock endast i stallet, fokuserade på att ha nästan lite överdrivet ljusa bilder och lyckades väldigt bra med det tycker jag själv. Inte mkt text idag men bilder är ju alltid roligt.

Fick aldrig pappa till att fota men outfiten fotade jag ;)




Första bilden på mig och Sheraton på evigheter ;)

Färdig städat i stallet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?