Dagens Ridpass.

Idag red jag Bara Sheraton för jag hann inte med Samantha men gud vad skoj det var! :D
Sheraton var jättepositiv till att galoppera i snön (kanske lite fööör positiv)
Han stack i princip varenda gång vi skulle galoppera hemmåt åt stallet.
Och det gick inte långsamt, utan snarare i 190!
Det var läskigt djupt på vissa ställen, upp till knäna på Sheraton.
Men han sölade ju inte in för det utan han sprang nästan på snabbare, haha naw.

Imorgon ska jag ge mig ut med båda hästarna för det är så förbaskat roligt att rida i snön! :D
Jag har fotat extremt mycket och hela bildbomben kommer att komma om ett tag.
Ni får bilder på dagens outfit sålänge..


Benskydd: Catago, även där bak

Schabrak: Börjes Tingsryd Falsterbo Hs
Padd: Gelpadd ??
Sadelgjord: Proctector Ekohallen
Ländtäcke: Thermomaster Hööks

Träns: Claridge House Hööks

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det där schabraket har jag också :P fint!

2010-12-18 / 17:17:43     URL: http://loviisaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?