Dagens vill ha.

Vad ni nog inte vet om Hilda än det är att jag är helt galen i Kingsland och jag skojar inte!
Grejorna är enormt snygga och framförallt sköna och ger en otrolig passform.
Har just nu bara en piké men mer ska köpas in..
Det dåliga är bara att det är så in i helvetes dyrt -.-
Till o med dyrare än Pikeur. Lixom ett par ridbyxor för 2500?
Pikén var väl inte så farlig, 650kr.


Kingsland Chamonix, en favorit som jag har velat ha länge! :D
Ska köpa den begagnad men det är svååårt att hitta ens.
Kostar ny 2200kr och jag orkar inte spara till det så jag väntar gärna.


Kingsland Bomber skulle inte heller suttit fel.
Ligger väl runt 1500 billigt.
Men varför vill jag inte ha den lika mycket som Chamonix då?
Jo, den är nästintill sommarjacka, extremt tunn är den och känns bara som en tröja.
Så, satsar på CHAMONIX! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?