Dålig dag.

Idag känns det verkligen som allt går emot en. Kanske inte allt men mycket.
Vattnet har frusit i stallet (är inte förvånad) så jag måste ta vattnet inne hos Hugo.
Jag är ju tvungen att blöta höet eftersom Sheraton är dammallergiker.
Idag gav jag de extra mycket hö och de blev superglada ;)

Det är så fruktansvärt kallt ute just nu. Innat var det 23-24 minus, har inte varit så kallt sen i slutet på 1800-talet. Sen i tidningen står det att det ska bli -3 bara :o

Jag ska försöka ta mig ut och rida Samantha lite sen och kanske rider Sheraton också :D
Jag ska även fota den fina frosten som är ute just nu, kan ju bli ruskigt fina bilder.

Nu ska jag snart laga mat heheheh ;)


Sheraton är helt klart bossen i hagen

Kommentarer
Postat av: Emma

Var med i dagens blogg!

http://emmiiiizen.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-1.html

Hoppas du kommer att delta!=)

2010-12-22 / 11:46:55     URL: http://emmiiiizen.blogg.se/
Postat av: Karin S

2010-12-22 / 13:36:07
Postat av: Karin S

Hoppas lunchen blev bra och visst det är även kallt inne i Malmö city

2010-12-22 / 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?