Dålig uppdatering.. FY

Usch vad dåligt jag uppdaterade igår, men micki hade väl rekord :D SKITBRA!

Kom hem vid tolvtiden igår och pallade inte bara sätta mig vid datan.
Sen kom jag hem från stallet vid kvart i sex och vi skulle köra en halvtimme senare.

Idag ska jag iaf köpa min kamera! :D Ska köpa den för 5000kr på mediamarkt (y) skitbilligt <3
Sen är det ju filmkamera på den sysen också och de är alltid roligt:D
Ska även in en runda på MyOne för att köpa väst till mig och sen kanske jag köper ett reflexridtäcke :)

Ska rida Samantha idag hade jag tänkt och kanske Sheraton .. Han har ju inte blivit riden denna veckan alls och vi kan omöjligt köra med transporten idag då de är drivor av snö överallt

Ska också fota mitt foder som hästarna äter och sitt strö. Så ikväll hade jag också tänkt ta en hiss o diss !
Också kanske det kommer ett inlägg om hur en dag i stallet ser ut för mig eller så sparar jag det till en annan dag


Jag älskar denna bilden.. Denna är förresten tagen med 500D (den jag ska köpa)
Detta anser jag är en dålig bild men den kan ta så extremt mkt bättre :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?