Dumma blogg.se.

Bloggen var ju helt död igår! Föörlåt :( Men det fanns inte så mkt att göra åt det då startsidan på blogg.se var helt konstig :S

Nåväl, snön har ju kommit tillbaka vilket jag gillar och det är ju pulversnö vilket betyder att man kan rida i det! Jiiho :D Kommer inte kunna rida idag då jag fick vänta i 50 f*cking minuter på bussen, morr! Om den hade kommit liiiite tidigare hade jag lätt kunnat rida. Får väl spara det tills imorgon..

NI KAN INTE ANA HUR GLAD JAG ÄR JUST NU :D:D Om ni har mig på facebook vet ni nog redan men iaf. Så har pengarna från kameran kommit (den blev ju stulen) och jag fick ALLA pengar tillbaka! :D I helgen är jag alltså ägare till Canon Eos 500D :D:D YESSS! Nu kommer bloggen bli bäst med kvalité på bilderna äntligen :)

Jag ska bort ikväll till min moster, och jag vill inte det :( Vill vara hemma å blogga jue :D

Nu ska jag sticka till stallet, bombar kanske imorgon ;)


Snyggingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?