en ridtur i snön..

idag var som sagt maja med mig och vi hade kulkul.
det blev en ridtur i den underbara snön och vi hade megaroligt! :D
hästarna hade nog det också.
376 bilder togs bara idag.. givetvis kommer inte alla upp på bloggen.
men mamma fota jättemycket när vi red (y) mååånga bilder blir det nu hörreni.
först fick hon fota med sport och bilderna blev mörka, sen ställde jag in på manuell o de blev ljusa (yy)
imooorgon e de juuuulafton!! <3
hoppas ni gillade de tidsinställda inläggen förresten ;)

vi hade också en kort fotosession på båda hästisarna, kommer bilder på de i ett enskilt inlägg.



Vi har rånarluvor för vi fryser om öronen ;)





Sheraton skulle hem, ingen tvekan!


Sen kom jag o samantha i ett lite lugnare tempo haha :D



Det var allt för idag ;) Har nog aldrig lagt upp en sånhär stor bildbomb innan :P

Ni får ett smakprov från fotosessionen sålänge som kommer ikväll tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?