Fredags bilder

Hejsan

:) Provet idag gick väl bra, glömde  huvudstaden till Colombia och en frM#ga om något jag int e kom ihåg! Men jag tuycker iaf att det gick bra:)

Sen när jag kom hem red jag Caramell och sen Uffe, mor både fota och filma :)Bilderna blev jätte bra! :D

Först red jag Caramell och hon var PIGGELIN X 1000, men hon har ju inte blivit riden på typ en månad! :) Så hon var väldigt pigg men sen lungnade hon sg lite, det blev lite skritt och trav på henne och hon tyckte det var jätte roligt att rida i snön! :)
 Fina prinsessan:)

 
Outfit

Jag
Jacka: Didriksson
Ridbyxor: Hööks
Vantar: Mountin Horse
Skor: Dublin, Landäng
Chaps: Hööks
Hjälm: Carat, Landäng
Öronvärmare eller vad man ska kalla det: Hööks

Caramell
Sadel: StÜbben
Träns: Hööks
Schabrak: Caramel, Hööks
Padd: Någonstans hittade den i vårt stall



 Caramell är lite pigg, slutet är lite miffat, men jag blev skit rädd! :) Jag höll på att skita på mig, haha :D 



 


Sen red jag Uffe

 
Han var inte lika uppetsad över att bli riden, men han var lite pigg.
Ridpasset var lika dant som det med Caramell, fast han små stegrade inte eller sprang iväg så jag fick ropa på mor! :)


 Fina prinsen :)
Outfit
Samma som på Caramell för mig, förutom ridbyxorna, dom är från Mountin Horse
Uffe
Sadel: Kingston
Träns: Hansbo, det kan bli ett kandarträns om man fäster en remm till :)
Schabrak: Hansbo, det jag vann när jag blev Klubbmästare i dressyr på C-ponny, Annika har brydderat in mikaela på ena sidan :)


Senare ikväll kommer inlägg om mitt foder till hästarna och bilder på mitt stall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?