God Jul!

God jul alla bloggläsare :D

Jag älskar julen, bättre än min födelsedag t.o.m.
Jag har fått några julklappar nu på morgonen men får ännu fler ikväll när vi ska till min mormor ;)
Jag har fått cavalettistöd, ansiktsmask, ngt från panduro hobby, 3 bh, två hovkratsar, ett rött grimskaft som jag vill ha till min jw-grimma, jag tror det var allt men får som sagt mer ikväll.

Bloggen kommer antagligen ligga ganska lågt idag.. Mikaela bloggar som sagt knappt just nu och jag orkar inte vara fast vid datan hela tiden -_-

Hästarna får vila idag, vi ska iväg redan vid två så jag ska snart ner och mocka, samt göra hö o kraftfoder.


Bild sedan Ringsjöortens lokala dressyr. Tävlingsåret 2011 kommer bli de bästa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?