Hatar att vara trött

Hejsan

Idag var jag på läkar besök för att testas för diabetes och blodbrist och sånt. Allt var negativt, tur. Så jag är väl bara helt enkelt trött, törstig och har gått ner i vikt? Tur att det inte är mitt i tävlings säsongen! :)

Hovslagaren var hos oss i dag, han tog av alla hästarnas skor så dom slipper styltor. Det är ju ändå inte tävlingar förrän i mars. Så han kommer sitte februari så jag hinner rida innan första årets tävling och första tävlingen på Skabersjö i mars :)
Detta är tävlingarna i början på året.


      Datum   Tävling/Klubb Status Disciplin H/P Info Prop Res. Info
v9   11-03-06   Skabersjöortens Ryttarförening Lok Dres P  
v10   11-03-13   Viarps Kör o Ridklubb Lok Dres P  
v13   11-04-02   Klippans Ridklubb Lok Dres P  
v18   11-05-07   Skurupbygdens Hästsportförening Lok Dres P LC-LA:1
v19   11-05-13   Lomma Ridklubb Lok Dres P  
v20   11-05-21   Glimma Ryttarförening Lok Dres P LC:2, LB:1, LA:1. För mer info se www.glimmarf.se.
v21   11-05-29   Ringsjöortens Lantliga RF Reg/Lok Dres P LC - FEI inl.
v24   11-06-18   Skabersjöortens Ryttarförening Lok Dres P  
v24   11-06-18--19   Sösdalaortens Lantliga RF Reg/Lok Dres P  
v37   11-09-17   Glimma Ryttarförening Lok Dres P LC:2, LB:1, LA:1. För mer info se www.glimmarf.se.

Vill vara med då i skabersjö, skurup, lomma, skabersjö. 
Sen är det ju massor med andra tävlingar senare men dessa är godkända av förbundet. Är det någon av er läsare som ska tävla på dessa tävlingar? :)

Jag ska nog inte vara med i stallet idag, orkar typ ingenting! :( Igår när jag hjälpte mor i stallet och skulle väga upp hö till Caramell och Uffe blev jag så trött så jag nästan ramla! :( Hatar att vara trött.

 
Hilda har laggt upp denna bild en gång men den är så rolig! Sheraton är inte som vanliga hästar.
Hästar ska ju vara vegitarianer men inte Sheraton, han är nog lite sugen på hamburgare! :)

Nu fick jag till en signatur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?