Hejsan svejsan

Jag tycker för det första att vi har typ 30-50 blogg läsare om dagen och bara 7 st deltar i tävlingen?
Varför är det inte fler som deltar, en extra grimma har väl alla nytta av?
Så kom igen, delta!

Men igår kväll fastnade vi i ett dike när vi körde hem från Boel!? Bilen välte nästan!

Tävlingen på Syds idag var mindre dramatisk än igår. Jag tror ingen ramlade av, kanske en?

Jag har precis kommit in från stallet och snart ska vi till mormor och morfar för att äta kvällsmat.
Jag red Uffe idag, bara skritt.

 Fina prinsen

Det kommer fler bilder senare, men vi ska åka nu!

Sorry för den dåliga uppdateringen i helgen! Men jag måste göra allt annat innan jag bloggar, hoppas ni förstår detta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?