Hiss och Diss

 
Gjorde en fin bild till Hiss och diss

DISS

 Billigt träns från Hööks, köpte ett innan jag hittade ett nytt för att Caramell gick sönder. Det är typ inte äkta läder? Eller det är läder men det liknar mer plast. Helt styft även om jag smörjde det jätte mycket. Storkeken var inte heller bra!

HISS

Ridbyxor helskodda Excellent CRW, hissar verkligen dessa! Så himla sköna och jätte bra pass form dom är verkligen värda sin 700 kr! Finns i vitt, svart, brun och latte ( bilden )
God så sköna dom är! :D Har i svart och hade i latte innan men dom blev uppslitna. För att jag andvände dom hela tiden, alltid!
Hoppas få ett par i vitt i julklapp, även om jag bara önskar mig oskodda!

Torr schampo från Hööks, bara älskar det! Om hstarna legat ner i boxen under natten kanske före tävling så behöver du inte duscha hästen igen utan bara sperja på lite sånt. Låt det verka i typ 1-2 min och sen borstar du av det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?