HISS!


Nu måste jag hissa Mountain Horse ett supermärke som håller!
Bra priser, superkvalité, finns inget som är negativt.
Har ett par tjocka vinterstövlar därifrån som jag betala 1000kr för, de har ALDRIG läkt in och jag har aldrig frusit i dem. och då menar jag aldrig. Det finns nog ett negativt med mina stövlar: Det är att de är fula som stryk, men det är det värt, jag har ju inte tänkt att tävla med de precis. Jag rider med dessa under hela vintern förutom på Lottieträningarna då de är lite "tävlingstyle" där.

Mina stövlar på bilden förresten! Skitbra!

Kommentarer
Postat av: beatrice

Hur mycket kostar dom? (:

2010-12-07 / 13:26:46     URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?