Hoppning.

Vad ni nog inte visste om mig är att jag inte hatar hoppning, eller det gör nog inga dressyrryttare precis. Men jag tycker själv att hoppning verkligen är megakul! :D Det är så skönt att bara kunna få släppa loss lite ibland. Samantha tycker det är megakul att hoppa, Sheraton med på sin egen höjd. Hade tänkt att starta i någon pay n jump till våren 60/70cm kanske? Inte högre för då väägrar han ;) Jag har inte hoppat med honom på ca 2-3 månader, helt sjuukt :O Ska verkligen få igång powern i Sheraton nu i vinter och så ska vi ut och rejsa i snön! :D



Han har en tendens till att bli gaaanska låååång i hoppningen ^^



Hoppning - Något både jag o Sheraton gillar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?