Idoler inom ridsporten.

Slänger upp lite av mina idoler inom ridsporten. Skulle gjort det på min förra blogg i julkalendern men då känner jag att jag lika gärna kan göra det här.


Douglas Lindelöw, ung och erfaren som rider grymt bra! Kommer att
bli bäst i framtiden.


Rolf-Göran Bengtsson en legend, rider grymt bra och ja han är helt enkelt bäst!


Marina Mattsson är bara 16år och har kommit sjua i EM, rider fantastiskt.
Hon kommer att bli ett hett ämne inom dressyren.

Patrik Kittel är helt enkelt SKITbra! Han slår allt och alla +
att han rider grymt.

Det var väl lite av de jag ser upp till ;)

Kommentarer
Postat av: Cassie - Livet på akka ridcenter

Såg douglas på tvn, och herrejesus. Man blir imponerad!

2010-12-03 / 22:26:08     URL: http://cjakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?