Ingen bloggning igår.

Förlåt för att jag inte slängde upp ett inlägg igårkväll. Men man får en sån konstig känsla För jag gjorde 4 inlägg till resan igår och då känns det verkligen som om man har bloggat jättemycket fast man egentligen inte har gjort någonting.

På kvällen var jag hos min mormor o morfar för vi firade jul. En liten senare jul bara. Vi hade paketleken och jag vann servetter+marzipanchoklad :D Fick även 500 i kontanter som försenad julklapp :D De pengarna går nog till lädergjorden som jag har önskat mig jättelänge. Men jag har inte lätt för att hitta någon kan jag säga. Vill ju ha en snygg design sen så har jag en jättesällsynt storlek har nog i den allra minsta storleken 45^^ Mina stroppar är jättelånga :p Har hittat en på Hööks men känns inte så smart att köpa där precis ^^

Idag ska jag kanske rida ut, känner mig mycket bättre. Har dock väääärldens förkylning, helt stopp i näsan :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?