Inköp.

Det blev MyOne! Lämnade tillbaka ländtäcket och jag gick där typ en timme och kolla på allt snyggt :D
Hittade en kavaj som det var halva priset på från Equi-Theme tror jag det va. Dock var det i storlek 40 men den var jättelång och perfekt i armarna och om den bara skulle suttit lite tajtare hade jag inte tvekat en sekund! Kostade bara 320 :D

Var ju tänkt att jag skulle köpa en lädergjord hittade många snygga men det minsta var i 55 och jag kan max max ha 50. Helst 45. Fast jag har en bra på Landäng på G! som finns i 45 tror jag ;)

Det blev iaf Helosan och ett nytt Tävlingsschabrak från Horse Quard tror jag det hette och det var jättebra pris dessutom var det snyggt också ;) Ska inte brodera på detta schabraket. Anledningen till att jag köpte nytt var att jag gillar inte mitt gamla från SKITHÖÖKS tycker det bara krymper o krymper och har inget bra material överhuvudtaget. Men jag kommer nog ändå använda det lite ändå :)

Det låg ruskigt bra på och passar TonTon SKITbra :D


Riktigt snyggt va? :D

Kollade på ett annat schabrak också, Glen Gordon det var dösnyggt men kostade 450 hmmm..

Kommentarer
Postat av: Li

I vilken affär köpte du det där? :)

Fin blogg! Hur många hästar har ni var?

2011-01-02 / 00:13:17     URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?