Jag suger på att kombinera hästar, skola och bloggen

Hej

Dom senaste dagarna har varit för min del väldigt bloggdåliga! Men hoppas ni förstår, sen nu i helgen ska det bli ändring på det och på jullovet kommer det massor med inlägg! Hoppas jag! :)

Nu har jag bara ett prov kvar, Sydamerika, det provet ska vara imorgon. Om jag nu kommer till skolan.

Idag så åkte jag till skolan halv åtta med en macka i väskan, då jag dom senaste dagarna har pluggat till 23 och sen inte vaknat förrens vid 7, så då tar jag med mig mackan och äter i skolan.
Sen åkte jag hem 13.10 efter tyskan, det var sista bussen som gick för idag. Så nu sitter jag här.

om det slutar blåsa ska jag rida Uffe i detta kalla väder, men vill verkligen rida min prins.

Jag har dagens julklapps tips idag, så den kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?