Julshowen :)

Nu är jag hemma efter att ha stått och frysiiiit i ett jättekallt ridhus ;)
Vårat nummer gick ganska bra. Sheraton tyckte allt var lääskigt.

Fast det tyckte han redan när jag red fram så jag var ganska förberred på att han skulle kolla lite.
Högergaloppen tappade jag bort mig för Sheraton höll på att titta på allt. Men tog igen det på vänstergaloppen
och det var bara det som gick lite tokigt. Men annars gick det skitbra! Musiken var på topp och vi hade ett jämt flyt genom hela programmet, så jag är nöjd :D

Sen hade alla andra skitbra nummer de också, snäppet bättre än förra året. Just nu laddar min videofy.me video på vårat uppträde, men den är snart klar. Tycker videofy.me är snäppet bättre då man tjänar bra med pengar på det. Har dock bara tjänat 10kr men om man kommer upp i 500 på en månad tror jag, får man de pengarna. Så det är ju skitbra :D


Klicka på bilden för att se den som större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?