Julshowen.

Idag tränade jag och Maja som sagt till Julshowen och det gick skitbra, blev några missar i programmet men men.
Vi körde programmet tre gånger, två som vanligt och en gång när vi skrittade av. Fast jag gillar inte att det kommer att vara publiken kommer ta upp typ en tredjedel av ridhuset. morr.
Jag kan ge er en ledtråd: musiken kommer vara RIKTIGT pampig och full med energi GILLA.

Nu är det slut på bloggandet för min skull idag, Micki suger rent ut sagt på att uppdatera, får väl skälla på henne lite. 4-5 inlägg idag ganska bra + 25 unika än så länge. Missa in veckans snyggaste outfit imorgon som kommer att komma en från oss båda!

Bjuder på min favoritbild på oss båda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?