Kallt kallt kallt x 1000

Hejsan svejsan!

Det är KALLT och jag vill rida! :( Om man rider så tar det minst en timme innan kroppen är sig själv igen!
Idag blåser det inte, så det är ett +. Hittar jag mina ridbyxer som är extrea stor för att jag ska kunna ha strumpbyxor under, så blir det kanske lite skrittning av Uffe. Men o andra sidan mår han inte dåligt av lite vila!?
Hm, hur ska jag och min frysande kropp göra?
Rider ni även om det är kallt? Eller är det ara jag?
Men efter ett år av ridning förtjänar faktiskt hästar vila!

Jag skulle egentligen rida på ridskolan idag, men jag pallar inte rida i 50 min, utan tår!

Imorgon ska jag vara i cafeterian på syds ponny tävlingen eller cup, vad det nu är?
Även på söndag.
Undrar om det blir någon tävling ändå, det är nog inte många som ridit denna veckan.
Förra året på allsvenskan var det jätte många som ringde och sa att dom inte kom men det var ändå många som startade.

Ikväll ska jag till min kusins pappa som fyllt år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?