kort om dagen.

Får väl ta och skriva en liten text om när jag var i stallet + att jag skadade mig! :(

Kan väl börja med "skadan" *host host* haha men jag skulle ta bort Samanthas styltor så hållde jag på med det utan att släppa hoven i 5-6min och då tog ju min rygg vid. Så nu har jag satans ont i ryggen :( AJ.

Idag provade jag med Helosan på Samantha och det gick fintfint. Alltså inuti hovarna. Och det funkade! Jippey, jag tog ut henne på fältet och "longera" i några minuter sen gick jag in och då hade hon bara så mkt snö i hovarna som vanligt som de brukar ha smuts :D Jag ska nog rida henne imorgon hemma.

Nu i helgen på Landäng fick jag reda på idag att de hade 25% på allt Kingsland. Och gud vad jag blev sugen på att åka dit. Vill allra helst ha en softshell-tröja. Då jackorna är enormt dyra. Får väl tjata på mina snälla föräldrar ;)

Nu ska jag kolla vidare på idol-finalen, inget vidare roligt. Hoppas bara på att Jay vinner, Minnah är inte värd det hon har ju redan åkt ut.


HAHA, våta Samantha. :(

Kommentarer
Postat av: Josefine [HÄST- och FOTOBLOGG]

Hur är läget en dag som denna? :D

Fin blogg :)

2010-12-10 / 22:43:00     URL: http://everythingbyme.blogg.se/
Postat av: clara

mitt tips är bäst ju :D

2010-12-10 / 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?