Läxor, ingen engelskaskiva = ingen bloggning :(

Hejsan :D

Bloggen går bara uppåt och uppåt och vi får många fina kommentarer! :) Vi gilla!

Jag skulle ju haft dagens julklapps tips igår, men jag hade så mycket läxor! Mycket prov jag skulle ta igen sen förra veckan och lite andra prov. Vi gör ju våra gloser på en skiva, som tillhör materialet vi andvänder i engelska. Den skivan hade ( tror vi, efter som den inte finns någon annan stanns ) ramlat ur min väska när vi varit hos mormor på söndagen förra veckan ( v 48 ) , så den ser jag väl aldrig igen, RIP min engelska skiva ( LOL ) Så min lärare ska fixa en ny.

Ni får min dagens julklapps tips från igår idag, hoppas ni står ut med detta! Jag har heller inte laggt upp en veckans snyggaste outfit, så ni får hålla er tills på söndag :)

Ska gå ut och byta hage på hästarna, jag är sugen på att rida men det är inte kul när det är kallt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?