Läxor läxor prov skolavslutning

Hejsan svejsan, jag vet att jag SUGER på uppdatering just nu!  Men läsarsiffran håller i sig, så jag tror inte det är några problem!? :)
Men det kan inte hjälpas mig dumma mattebok går före!

Igår hade vi Lucia i skolan både på morgonen och på kvällen. Så idag fick vi sluta 13 istället för 15 :D
Så igår när jag kom hem hade jag matteläxa som skulle göras sen var det bara att nanna kudden!

Ska fortsätta med läxorna snart. Har NO prov i morgon och sen har jag SO prov på fredag.

Sen på lovet kommer väl uppdateringen bli bra igen. Nu är det en vecka tills vi säger hejdå till skolan :)
Men just nu ser min planering ut som rubriken, alltså ingen ridning om det inte slutar blåsa.
Jag vill hemskt gärna rida min prins och min prinsessa. Men det är inget roligt att rida när det blåser eller är kallt:(
Nä, nu ska göra läxor, så att jag kan blogga i kväll! :)

 Bellis fina fina! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?