Lite bättre.

Redan nu känns det mycket bättre i halsen och jag känner mig hyfsat pigg :D Trots det har jag över 38 grader i feber vilket det inte känns som..

Har varit nere hos hästarna nu på morgonen och mockat och tagit ut de. Ska ner dit vid tvåtiden igen och göra hö, sopa, fylla vatten. Ingen ridning idag, funderar lite på att rida ut imorgon.

SORRY för den dåliga uppdatering från min sida. Håller på med inläggen till resan för fullt och är snart klar och då kommer jag blogga mycket :D 

Besökssiffran ligger stadigt runt 60 varje dag trots det usla uppdateringen. Jag tycker Mikaela har bättrat sig skitbra och nu känns det mycket roligare att blogga :D

Slänger upp ett inlägg ikväll också :):)


En bild jag fotade igår tyckte den va häftig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?