Lite shopping

Hejsan

Sitter nu hos faster Boel och här har jag inte datorförbud ;)

Idag har vi varit i Malmö och shoppat :D Vi var på Hööks, My One och Landäng :)
Denna hjälm har hilda  också, fast jag köpte i blå, MyOne. hjälmen kommer endast användas på träning och tävling. Den matchar jätte fint till min kavaj och hår klämma ;)

 Ridbyxa från Hööks, fick presentkort av mor på att köpa 2 par så hon ska beställa vita och blå. Men dessa köpte jag själv
Schabrak från Hööks
I brunt, Hööks
Så nu har jag en brun outfit :) och en blå!

På Landäng köpte jag inget, hade inte så mycket pengar kvar när vi åkte dit

Uffe vilar idag, nu är det mörkt.

Mor och far köper diskmaskin, tror jag?

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vilka snygga grejer speciellt ridbyxorna och hjälmen :D

2010-12-30 / 09:40:55     URL: http://helgesandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?