MELLANDAGSREA, SHOPPING!

Idag var jag och maja och shoppade loss! Vi red först en runda på Almåsa, typ första gången på flera månader.. Det var helt fantastiskt, naturen var så vacker och jättefin :D

Efter det bar det av till Hööks. Är JÄTTEBESVIKEN på dem. På hemsidan står det att de har 50% rabatt på många grejor. Men av de som var på rea på hemsidan fanns bara häflten av i butiken! MORR. Jag hade tänkt köpa en blå glitterlädergrimma som kostade 149 på rea. Jag frågar såklart eftersom jag inte ser någon rea lapp.

Jag till en försäljare:
Denna grimman är väl på rea?
Försäljaren:
Nä, det är den inte (riktigt arg var hon)
Jag:
Men det stod på hemsidan..
Försäljare:
Tja, fråga i kassan då!!! (arg här också)

Vilken attityd hon hade! Jag är skitbesviken på Hööks, dålig kvalité på allt i princip och tråkig attityd bland personalen.. OCH riktiga lögnare..

JAJA, köpte iaf tre grimmor som sammanlagt blev 107 tillsammans skitbilligt ;D
Två Cob-grimmor av dessa så blir de som tvillingar i hagen, haha :D

Sen en grimma+grimskaft som jag inte hittar bild på.

Efter det åkte vi buss in till Triangeln, gick hela Gågatan till Hansa. MELLANDAGSREA, JADÅ! Gick in på HM, sen GinaTricot och sen HM igen ;) Hittade en översöt spets som jag ville ha i svart, men fanns bara i vitt, typiskt :( 

Jeans från Ginatricot, supersupertajta med skinnlappar. 149kr

Tröja från HM, tyckte den var gullig, haha ;) 50kr

JAG VET att varenda unge i hela Sverige har en sånhär tröja, men den är såååå mjuk och skön:D kunde inte låta bli att köpa den halva priset ju :P 99kr.

Denna tröjan också, fin tyckte jag. 199kr.
Sen köpte jag en halsduk från HM också men orkade inte fota. 79kr.
det var allt, älska rea!

Nu ska jag förbereda lite inlägg till resan, hög tid för det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?