Min dag, den handlade om tankar men dom vill ni inte höra...eller?

Ja, som rubriken antyder har jag tänkt mycket idag, mycket på saker som gör mig rädd oh typ varför det är så JÄTTE stora grupperingar i vår klass. Jag tillhör ingen " grupp " för att alla i vår klass som red/rider bytte till kunskapsskolan.
Grupperna i min klas är både smink och kill intresserade och jag är inget av det. Det som skiljer grupperna åt är att den ena gruppen är populär och den andra är inte lika populär, den ena är det killar med i och i den andra inte.  Jag själv tillhör inte någon av dom, sen är dom 2 grupperna uppdelade i olika små grupper med 2-5 st pers i.
I vår klass är det mycket skit snack och allt går igenom alla ( förutom mig, ingen berättar något för mig ). Ena dagen kan man lita på någon andra dagen vet alla det man sa till den personen och så nån stans på vägen har det omvandlats till skitsnack och då ställs man inför " rätta " och man måste ( jag ) låsa in sig på toa den första lektion och gråta åt sin egen spegelbild tills läraren måste komma och tvinga ut en.
Det brukar alltid vara jag som gör det för att alla är på mig efter som jag inte tillhör någon grupp.

Jag ville bara skirva av mig detta, eftersom jag på min gamla blogg fick en fråga varför jag hatade skolan så mycket. Hoppas den som frågade fick svar om den läser det, det var anonymt.
Därför hatar jag skolan för att jag är rädd för skolan. Jag vill liksom inte sitta på toa och bölla och inte heller i klassrummet, så då sitter jag på toa istället.

Har annars precis kommit in från stallet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman!



starkt av dig att berätta detta!

jag hoppas att du har någon att ty dig till, annars får du ALLTID ringa!

tjejer i din ålder är svåra.. kan bara trösta dig med att det går över! jag lovar!



stora kramar

2010-12-08 / 20:10:00     URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?