Min och Hildas vänskap

Jag och Hilda är ju bvs så jag tänkte lägga upp vår vänskaps historia

Våra föräldrar och Hildas pappas bror syskon är typ " bvs " och har känt varandra LÄNGE!
Så att jag och Hilda känner varnadra är inte alls kontigt.
Från början var jag mer vän med Hildas lilla syster Stina som är ett år yngre än mig, medans Hilda är två år äldre än mig. Men när vi växte upp och blev mer vänner, sen när Hilda fick Sheraton var jag hos Hilda en hel vecka och Hilda red Caramell. Det var på den " dåliga " tiden mellan mig och Caramell. Det hjälpte både med Caramell och jag och Hilda + Hildas kusin Klara som jag också känner och är bv med blev ett litet kompis gäng tillsammans i våra föräldrars kompis gäng ;)
När vi träffas vilket mycket sällan händer är Klara med om vi är hos mig annars är bara jag och Hilda hos henne.

I sommaras skulle jag och Hilda till Båstad och tävla, så vi trängde in hilda och hennes mamma + alla Hildas och Shertons saker i vår bil. Den bilen är stor men inte inne i hytten ;)

Vi träffas på Nyår och på midsommar då våra föräldrar firar dom högtiderna i hop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?