Mina mål med Uffe och Caramell 2011

Uffe
1. Starta LC och LB med mellan 55-60 %

2. Bli placerad i LC eller LB

3. Starta LA med godkända %

4. Rida LA i regional

5. LA med mellan 50-60 %

6. Klara öppnor och slutor

7. Lätta galoppombyten.

Sen ett mål 2012 som jag ska sträva mot, New Forest SM och LA:P1 med godkända resultat

Caramell
1. Tävla lite mer hoppning i 60 cm lokal och kanske lite Pay and Jump

2. Tävla lite mer på LC och LB nivå, men inga högre krav

Med Caramell så ska jag inte utvecklas uppåt, jag ska tävla lite hoppning då och då för att hon tycker det är roligt. Caramell tycker inte att dressyr är det bästa som finns så då ska jag göra det hon tycker är roligt. Att hoppa över hinder som inte är högre än 60, då njuter hon riktigt mycket :)

 Så glad hon är och jag, typ 3 år sedan




Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara sån men lycka till att starta lätt A, tycker du borde få din häst lite bättre på tygeln först innan du ger dig på ett sånt mål och reginolat också XD

2010-12-26 / 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?