Mitt stall



Stora bilden. Vårt stall från stallplanen
1. Uffes box
2. Bellens box, lite av Caramells
3. Caramells box
4. Mitt skåp dör jag har träns,mina ridskor, ländtäcken och sånt
5. Stallgången, från Caramells box
6. Inne i vår kontiener, där vi har foder, det är den som står vid stallet på den stora bilden
7. Inne i vår gamla shetlands ponny Lillens box har vi nu täcken och ryklådor
8. Också där inne fast på andra sidan, där hänger täcken på täckhängare som jag rekommenderar stort! :)

Så detta är vårt stall men 4 st boxar, ett " föråd ",  skåp till MINA saker + vi har även en fläkt som håller stallet i + grader hela tiden! :D I mitt skåp finns också värme så där är perfekt till att ha träns och sånt! :D

Nästa sommar ska jag och mor renovera lite till i stallet :) Detta året målade vi. Detta nästa år ska vi måla taket och boxdörrarna. Jag ska även tömma kontienern på saker och högtrycks tvätta både på ut sidan och insidan. Även utsidan av stallet ska bli fin och tvättad. Fönsterna ska plockas ut och bli målade och tvättade, gallren som är för fönstren ska jag måla också :)
Så kommr vårt stall bli fin fint! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack=)

2010-12-17 / 21:13:50     URL: http://emmiiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?