Några fler till tävlingen, jätte bra!

Hejsan alla människor där ute i mörkret.

Har inte ridit idag, :(
Har istället tränat gloser och annat. Vi har prov imorgon på Sydamerika och på onsdag har vi gloser med 108 ord tror jag. Sen nästa vecka har vi ett stor NO prov! Mycket prov!

Inte mycket om dagen, den var inte så intressant.
Imorgon ska mor betälla en läkar tid för mitt kli! Det går inte bort! Flör er som läst min blogg innan vet ni!

Ska göra en Dagens Snyggaste outfit och en julklapps lista. Den jag gjorde hos Boel härom dagen blev inte med allt jag önskade mig!

Hoppas ni gillar bloggen! :)

Det har kommit 3 eller 4 st fler till tävlingen, jätte bra!
Nu måste det bara komma upp i 25 st, annars kommer den hålla på mästa år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?