Lite gamla ridbilder

Efter som jag inte uppdaterat denna dag och jag inte orkar blogga så mycket får ni lite gamla rid bilder.
Det finns ändå inget att blogga om, har bara slappat och sovit hela dagen.

 Jag på Bella, som är Lovisas ena ponny. Bilden är från i somras när Lovisa Texas och Libell ( Bella ) bodde hos oss en vecka, den bästa veckan EVER. För utom veckorna med Hilda och Klara 2009. Bella är jätte duktig på dressyr ( har gått LA ) jag rider dressyr på henne i bland för att visa Lovisa vad hon kan, eftersom Lovisa ska tävla fälttävlan nästa år.

 Från vänster, Hilda på Caramell sen Klara på Sheraton och jag på Lyster, bilden är från 2009

 Mysig höst bild med mig och Caramell, den hösten var underlaget i vår paddock som bäst! Anna på Lyster längst bort

 Hoppträning med Caramell hos Fiffi

 MÖRK bild men det är jag och Uffe när vi tränade för Lina





 

PS. Ska till läkaren idag, berättar mer om det senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?