Nu kör vi!

Mitt första blogginlägg nudå! Hilda här. Jag hade tänkt att skriva en kortis ikväll om vad jag vill få fram här på bloggen lite. Vi kommer ha 2 katergorier en för mina inlägg och en för Mikaelas, kan vara bara om det är vissa personer som bara vill läsa den enes eller andres.

Nåväl, kom nyss hem från skolan efter att ha gjort no-prrov fick sluta tjugo över ett! Gilla.
Ska ner till stallet nu och rida Samantha, prova idag igen om hon inte får styltor, hatar det!!
Skrek av ilska i torsdags då hon också fick det, hate it. Varför rider jag inte Sheraton?
Han har skor på alla fyra och är extremt pigg och väntar gärna lite till hehe.
Ska o träna för julshowen imorgon med honom! :D


Fick även hem gymnasiekatalogen idag, haha tidigt eller vad säger ni?
KASS mobilbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?