Nytt träns + ridbyxor

Tjena! Förlåt för den dåliga uppdateringen, orkade inte blogga imorse eller ställa in några tidsinställda inlägg.
Men nu hade jag tänkt bomba.

Jag, mamma, stina var inne en vända på Hööks idag och jag köpte lite smått o gott.
Bla ett nytt träns som jag har funderat på väääldigt läänge, de var 10% rabatt på hela sortimentet.
Så jag fick det för 359kr skitbra! Jaja, jag ääälskar det iaf! Det kommer användas på både Sheraton o Samantha, fast Samantha passade allra bäst i det. Ska inte rida med det hemma, det får bli tävlingstränset till våren sen kanske jag köper nytt på Falsterbo för en tusenlapp kanske.

Köpte samt ett par ridbyxor också, brunrutiga för 250 kr helskodda. Riktigt billigt och de satt skitbra. Färgen sög men skitsamma! :D


Liiiite Burberry? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?