ooonödigt inlägg.

Nu kommer ett inlägg som inte ens borde få vara här på bloggen - enligt mig.

Nu ska jag plugga, har franska prov på torsdag och jag vill ha Mvg så då kanske man ska börja med plugget nu.
Tror jag har engelska också... Idag blir det inte mer bloggande för min del. ;) En helt okej uppdatering idag tycker jag. :D Och Micki har uppdaterat PERFA idag verkligen! Applååååder (yy) Besökarantalet ligger väl stadigt runt 30 unika varje dag, vilket är riktigt roligt, fortsätt så. :)

Nu måste jag sticka! Ska försöka få micki att bomba lika mkt imorgon också :D !


Micki och Sheraton och jag på bilden, Skabersjö slottspark 19/6 täääävling ;)

Kommentarer
Postat av: Manda Stillnert

Fin häst :)

2010-12-07 / 20:45:09     URL: http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Usch, franska är sååå tråkigt. xD

2010-12-07 / 21:46:20     URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?