Rymmehästar.

Idag när jag kom till stallet vid halv fyra tiden gjorde jag hö och vatten. Efter det skulle Hugo och jag ta in hästarna. Jag öppnar båda öppningarna för jag trodde hugo skulle stå där. Men nej så hästarna rymmer ut i världens galopp, först Sheraton sedan Samantha. Och jag förstod fort att dom kommer inte tillbaka om de är båda. Om bara en skulle stuckit skulle den komma tillbaka garanterat.

Men de sticker långt och inte lite långt utan en REJÄL bit. Upp mot Skönavall och jag sprang men kunde inte göra det hela tiden för jag fick så satans ont. Jag ringde såklart hem och bad mamma o pappa att hjälpa till så de upptäckte att de var vid träden vid Skönavall. Jag hoppades ju på att jag kunde få tag i de där men nej. Så de springer några rundor till och jag får ju gå tillbaka ännu ondare i halsen. Efter en halvtimme fick jag äntligen tag i dom. Jag var jätteosäker och rädd när jag inte såg de längre. JAJA, vi fick iaf tag i de till slut. Och de var det såklart upphetsade en massa och gick in i boxarna. Kände lite på deras ben och Samanthas kändes helt ok. Men Sheratons var lite varma. Får kolla till de imorgon också :D

Vi ska förresten lämna hästarna imorgon Hos Kristin tidigt på morgonen. Åtta tror jag vi kommer att köra ;) Känns tryggt att ha de där. Ska bli så himlans skönt med semester!!!
Som det ser ut nu kommer det komma upp två inlägg dag men ska komplettera nästan alla dagar så det blir tre. BRA VA? :D Så det blir ju nääästan som vanligt ;)


BUSHEST.



Lite dåligt ljus mot slutet, men la inte ner tid på bilderna direkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?